PEMBANTU KEDAI [Malaysia]


 

-Layan permintaan dan pertanyaan pelanggan -Memahami kehendak pelanggan -Memperkenalkan dan mempromosikan produk kepada pelanggan -Memberi tunjuk ajar kepada pelanggan cara untuk menggunakan produk berkenaan -Menyumbangkan idea-idea bernas untuk meningkatkan jualan -Membuat flyres untuk dipost ke facebook masing-masing,fb page touchlink atau ke group wasap syarikat mengikut kreativiti masing-masing.Add pelanggan ke group whatsapp syarikat. -Belajar mahir menguasai AEON CREDIT ccm. -Memastikan stok sentiasa cukup dan memaklumkan kepada pihak atasan sekiranya stok perlu ditambah. -Mengenal pasti stok slow/stok tidak laku dan memberkan cadangan untuk clear stok. -Mengawal selia barangan waranty dan service sentiasa dalam keadaan yang cekap dan pantas. -Berusaha untuk meningkat kan jualan seperti melakukan roadshow dan sebagainya. -DI UTAMAKAN YANG BOLEH BERKOMUNIKASI DALAM BAHASA CINA..
VISI Menjadi pembekal barangan dan perkhidmatan pengguna yang berjaya MISI Misi kami adalah untuk memberikan khidmat pelanggan yang cemerlang dan memperkembangkan kemampuan para pekerja kami untuk mencapai matlamat perniagaan syarikat disamping membantu naikkan taraf hidup kakitangan syarikat. NILAI TERAS - Bertanggungjawab terhadap kualiti - Memastikan kepuasan para pelanggan - Kepimpinan - Bertindak dengan integriti -Hormat-menghormati -Menghargaai para pekerja dan juga pelanggan.
SPM / O Level / SKM Level 1 / SKM Level 2 / SKM Level 3 or Equivalent


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال